2009. december 2., szerda

Krampusz Kupa előzetes

Addig kerestük a forrásokat, meg az ellenfeleket, amíg a mi játékosaink elfogytak.
Valóban nem Heraklész hétvége, de időben szóltunk... Lehet, hogy túl korán, de az is lehet, hogy túl későn.
Sajnos nem mindenkire számíthatunk a 16-os keretből. Sajnos, többükre számítanak feljebb is - junior, felnőtt - és miegyebek. Többször ott is húzóemberek. Energiájuk véges, de... pont a válogatottra ne jusson ebből. Fura!
Fura korban élünk, de így ilyen is marad. Ha a helyi értékek eltolódnak, akkor bajban leszünk. Úgy jártam, mint amikor gyermek koromban kihívtak felelni a táblához és visszafordultam az osztály felé, és elképedtem, hogy mi mindent láthat innen a tanár. Nem lettem ettől tanár, csak betekintést kaptam egy ismeretlen oldalról az osztályra. Most is így járok, másik oldaról kapok betekintést a korosztályba. Hamarabb, kevesebb kűzdelemmel szedtem össze a csapatot és a pénzt is amikor Moszkvában voltunk. Pedig most csak Debrecenbe megyünk. Megszokni nem tudom és nem is fogom tudni a helyzetet, legfeljebb alkalmazkodom. Igyekszem :)